Saturday, May 25, 2013

Walawei!! Hampir Gila Kawanku Dibuatnya!!

Assalamualaikun & salam sejahtera aku ucapkan pada korang semua..
Aku ingin menceritakan sesuatu pada korang.. ermmzz..
Pada suatu hari, ketika balik dari sekolah, aku dan kawanku, Siti, Jurah & Ivon terserempak dengan seorang jejaka tampan yang digilai ramai gadis2 di sekolahku.. Kawanku, Siti hampir gila dibuatnya ataupun orang selalu cakap " hampir tak ingat dunia dibuatnya".. Siti pernah cakap kat aku, jejaka konon-kononnya hensem la sangat tuh, mirip dengan muka salah sorang member Super7 Indonesia iaitu Bryan Domani atau dikenali sebagai BD.. korang kenal tak?? Alah.. yang mukanya mirip dengan mat salleh tu.. Oh iya!! Hampirku lupa, dia kan berdarah kacukan Jerman dan Indonesia.. Biase la.. Sebenarnya aku pun syok juga kt dia.. Haha..
Ok, sampai disini je lah ye!! Kalau umur panjang, jumpa lagi okey!! Btw, ni pun my first post.. eh entah ah.. entam je.. Aku bukannye tahu pun.. Bubye!!

By,
Engkuas


No comments:

Post a Comment